Značajna pažnja poklanja se kontinuiranoj obuci kadrova, a sve sa ciljem postizanja najvećeg nivoa stručnog znanja za specijalizovano i kompetentno obavljanje poslovnih funkcija.
Svojim kontinuiranim, osmišljenim marketinškim poduhvatima, promotivnim aktivnostima uz stalno prilagođavanje zahtevima okruženja „R&B Medical Company“ je iz godine u godinu kontinuirano unapređivao svoju tržišnu poziciju i tako je već dostigao status lidera u većem delu prodajnih programa koje zastupa.
O nama
Misija
“R&B Medical Company” postoji da bi uz stručne i motivisane zaposlene svojim kupcima pružilo najviši nivo kvaliteta usluge, a kontinuiranim rastom i pozitivnim rezultatom poslovanja obezbedilo trajanje i dobit za Kompaniju.
Vizija
“R&B Medical Company” kao sinonim za kompaniju koja kontinuirano postavlja najviše standarde u oblasti poslovanja, ne samo da uvodi nove navike i trendove, nego ih i predviđa i kreira.
Politika kvaliteta
U R&B MEDICAL Company-u svesni smo da uspeh našeg poslovanja zavisi od zadovoljstva naših kupaca, stoga ćemo dosledno nastojati u potpunosti razumeti sadašnje i buduće potrebe kupaca, ispunjavati njihove zahteve i nadmašiti njihiva očekivanja.
Gradićemo poverenje i konstruktivne odnose s kupcima kroz međusobno razumevanje i uvažavanje zasnovano na znaju, kompetencijama i standardima struke.
Menadžment kvaliteta je zadatak i odgovornost rukovodilaca svih nivoa i svakog zaposlenog.
Timski rad rukovodilaca obezbeđuje besprekorno odvijanje svih poslovnih procesa.
Stalnim ulaganjem i brigom o zaposlenima stvorili smo i održavaćemo čvrst temelj organizacione sposobnosti na kojoj se zasniva zadovoljstvo naših korisnika.
Planiranje, preventiva i poboljšavanja su prepoznatljiv stil rada u organizaciji.
Usklađen održiv razvoj, zaštita čovekove okoline, štednja prirodnih resursa, bezbednost i zaštita zdravlja u toku rada predstavljaju obavezu rukovodstva i svih zaposlenih.
Klima saradnje, poverenja i pripadnost “R&M MEDICAL COMPANY” se zasniva na uključivanju zaposlenih u kreiranje i poboljšavanje poslovnih procesa, usluga i proizvoda.
Sprovođenje ove politike i dostizanje nove organizacione kulture i kompetentnosti se podržava odgovarajućim programima obrazovanja, obuke i motivacije svih zaposlenih.
Preispitivanje sistema menadžmenta kvaliteta po ISO 9001 od strane rukovodstva se odvija sa ciljem postizanja kontinualnih poboljšavanja čiji je krajnji cilj poslovna izvrsnost.